مضرات و خواص بادام زمینی

Wiki Article



بنابراین در صورتی که تمایل به مصرف خوراکی این میوه طبیعی را دارید از محصول فرآوری شده آن استفاده کنید.

براساس مطالعاتی که در نشریه‌ی بین‌المللی «چاقی و اختلالات سوخت‌وساز مرتبط با آن» منتشر شده است، بادام زمینی می‌تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شود.

معمولا این نوع از کره‌ی آجیل‌ها به دلیل کالری بالا، به افرادی که می‌خواهند وزن خود را بالا ببرند توصیه می‌شود.

مطالب مرتبط طبع تخم کدو ؛ تخمه کدو سرد است یا گرم؟

به یاد داشته باشید مصرف حالت خام و تلخ بادام کوهی، به دلیل وجود سیانید در آن خطرناک بوده و ممکن است مسمومیت شدید به دنبال داشته باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا خواص بادام شیرین در طب سنتی، را یک به یک، برای شما برشماریم.

مصرف این خوراکی در طب سنتی، برای رفع بیماری ‌ها و عارضه‌های گوارشی، بسیار توصیه شده است. استفاده از این آجیل با توجه به خواص بادام شیرین در طب سنتی، به صورت روزانه نه تنها سیستم گوارشی و مشکلات روده و معده را التیام می دهد، نه تنها عملکرد آن‌ها را اصلاح و تقویت می‌کند، بلکه می‌تواند در رفع مشکلات بسیاری تا حد زیادی مفید واقع شود.

نیز حاوی چربی و کالری بسیار بالایی است (حدود ۹۰ کالری و ۱۶ گرم چربی در هر ۲قاشق غذاخوری). خبر خوب این است که با خوردن ۲ قاشق کره بادام‌زمینی علاوه بر دریافت ۱۹۰ کالری، مقدار بسیاری زیادی مواد مغذی نیز دریافت می‌کنید.

البته به دلیل سمی بودن نباید از مضرات روغن بادام تلخ هم غافل شد. در این مقاله شما را با فواید روغن بادام تلخ برای مو، پوست و سلامتی بیشتر آشنا می‌کنیم.

۱۶۴ صدف حقیقت ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

مصرف ترکیب بادام درختی و خرما به درمان بیماری استخوانی دیسپلازی فیبرو و پوکی استخوان کمک می کند.

از دیگر خواص بادام سنگی در طب سنتی، درمان سرفه خشک است. مصرف روغن این آجیل با شکر و کتیرا، سرفه خشک را بهبود می‌بخشد.

بدنسازان به دنبال استفاده از پروتئین ها، شیک ها همراه با مکمل های غذایی برای حجیم سازی عضلات هستند. رژیم غذایی سخت با مقدار زیادی گوشت و غلات کامل نیز نقش اساسی در بدنسازی دارد. کره بادوم زمینی یکی از غذاهایی می باشد که بعضی از مردم به دلیل کالری بالای آن، از مصرف آن پرهیز می کنند.

از جمله خواص بادام شیرین در طب سنتی؛ برای تقویت ????? ????? ?????? بنیه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page